Contact pagina

Neem contact op met LAVK

Wij staan altijd klaar om je te helpen! Heb je vragen over onze producten, je bestelling, of heb je simpelweg wat advies nodig? Ons vriendelijke en deskundige team staat voor je klaar.

Ons meest gestelde vragen bekijken? Bekijk de FAQ

Vul hier je gegevens in:

FAQ

Onze meest gestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace code. Hiermee kun je jouw pakket eenvoudig volgen via de website van de bezorgdienst of bij je account instellingen op onze site.

Wat zijn de verzendkosten?

Onze verzend kosten zijn volledig gratis!

Zijn er actuele kortingen?

Zodra er een actie korting is kunt u dit zien op de website, als je je aanmeld voor de nieuwsbrief krijg je standaard 10% korting op je eerste bestelling!

Wat zijn de levertijden?

LAVK streeft naar een snelle levering van de producten. Wanneer je op
werkdagen voor 17:00 een bestelling plaatst, streven wij ernaar op je
bestelling dezelfde dag nog te verwerken. Veel van onze items raken snel uitverkocht, maar we vullen de items continu aan. Hierdoor bedraagt de gemiddelde levertijd 1 – 3 werkdagen.

Verloren of gestolen pakketje

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het
geval zijn dat uw Track & Trace aangeeft dat uw pakketje op uw adres is
afgeleverd – maar u heeft toch uw bestelling niet ontvangen – meldt dit aub
aan, 14 dagen na de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart
door DHL, wij houden u hierover geïnformeerd tot aan het einde van het
onderzoek.

×